Grafika i identyfikacja wizualna

Głęboko wierzymy, że dobry design potrafi zdziałać cuda. Możesz być ekspertem w swojej branży, ale przecież nie pójdziesz na spotkanie z potencjalnym partnerem biznesowym w ubrudzonym t-shircie. Brak estetyki i spójnej wizji graficznej w sieci to właśnie taki brudny t-shirt. Jeśli więc potrzebujesz doskonałej marynarki, jesteś w dobrym miejscu. Identyfikację wizualną szyjemy na miarę!

Dobry design jest najlepszym ambasadorem twojej marki. Co zyskujesz inwestując
w spójną identyfikację wizualną?
Doskonałe pierwsze wrażenie

Tylko kilka sekund wystarczy, by klient wyrobił sobie o tobie zdanie. Oby było dobre!

Klienci nie pomylą cię z nikim innym!

Identyfikacja wizualna utrwala pozytywne skojarzenia z twoją marką

Przewaga nad konkurencją

Jeśli nie chcesz konkurować ceną, musisz wyróżnić się jakością i świetnym stylem

Oszczędność czasu i pieniędzy

Konsekwentne stosowanie identyfikacji wizualnej ułatwia pracę działowi marketingu

Projekty graficzne

Od czego zależy cena i jak pracujemy nad projektami?

Ile kosztuje logo i identyfikacja wizualna?

Nasza oferta graficzna jest różnorodna. Wiadomo - każdy projekt jest inny, a każdy klient ma odmienne potrzeby. Wbrew częstym opiniom jednorodny cennik usług graficznych na dłuższą metę zupełnie się nie sprawdza i jest przedmiotem frustracji dla obu negocjujących stron. W pierwszej fazie rozmów zawsze określamy zakres prac oraz jej szacunkowe koszty. Do wyceny podchodzimy ostrożnie oraz uczciwie. Jeśli proponowany przez nas budżet nie odpowiada naszemu partnerowi, elastycznie dopasujemy punkty naszej oferty.

Zawsze stawiamy na wysoką jakość. Skupiamy się przede wszystkim na kliencie naszego klienta – ostatecznie to dla niego kierowane są cyfrowe produkty, które tworzymy. Dzięki takiej filozofii od początku pracy nad projektem mamy jasny cel – wzrost zysków dla firmy, z którą pracujemy.

Podstawowym zadaniem designu nie jest wygląd, a użyteczność.

Nasze podejście do projektowania graficznego

Wyobraź sobie, że idziesz do fryzjera. “Chciałbym się obciąć” mówisz i siadasz w fotelu. Fryzjer z entuzjazmem odpowiada “proszę bardzo” i zaczyna strzyc. A ty kręcisz się nerwowo i masz ochotę uciec. O ile nie jest to fryzjer, do którego chodzisz od lat, takie zachowanie nie wzbudza zaufania. Fryzjer powinien zadać ci przynajmniej parę pytań przed rozpoczęciem pracy, prawda? Pewność, że zgadnie i zrobi na twojej głowie dokładnie to, co chcesz, jest bliska zeru. A ty najpewniej stracisz czas, pieniądze i dobry humor.

Podobnie jest z każdym projektem – logo, ilustracji czy strony internetowej. Dobry projekt to przegadany projekt. A zadowolony klient to taki, który ma pewność, że nadajemy na tych samych falach i dobrze rozumiemy jego potrzeby. W WEBsellent stawiamy na dialog. Wiemy, że początkowa faza współpracy jest kluczowa,
by finalny produkt był udany i satysfakcjonujący. Opracowanie planu i strategii działań czyni naszą pracę szybszą i przyjemniejszą, minimalizuje ryzyko wielu
poprawek i przede wszystkim – daje naszym klientom wewnętrzny spokój.

Ty dajesz nam wiedzę o swojej marce i grupie docelowej – my diagnozujemy problemy i szukamy odpowiednich rozwiązań.

Przejrzyj nasze PORTFOLIO: