SEO, Pozycjonowanie stron internetowych
W WEBsellent skutecznie pozycjonujemy strony internetowe. Branża SEO jest niezwykle dynamiczna, ale my obserwujemy i analizujemy ją na bieżąco. Trendy, nowinki, nowe algorytmy nie mają przed nami tajemnic. Dzięki temu nasi klienci mogą liczyć na przemyślane i przynoszące wymierne korzyści SEO.
Pozycjonowanie zwiększa ruch na stronie. A większy ruch, to większy zysk!
Twoja pozycja w Google buduje zaufanie do marki, którą tworzysz
SEO zwiększa świadomość marki w oczach konsumentów
Dobre wyniki organiczne pozwalają zaoszczędzić na płatnych rozwiązaniach
Co wyróżnia nasze podejście do pozycjonowania stron internetowych?
Kontakt z klientem i pełna transparentność naszego pozycjonowania
Zależy nam na utrzymaniu dobrych i szczerych relacji z naszymi klientami. Wiemy też, że SEO to dość skomplikowana dziedzina działań promocyjnych i wielu przedsiębiorców z nieufnością patrzy na agencje pozycjonujące strony. My stawiamy na pełną transparentność. Chcemy, by nasi klienci zawsze wiedzieli, na co wydają pieniądze. Dzięki takiemu podejściu możemy liczyć na zaufanie, co skutkuje swobodną, elastyczną i skuteczną pracą. Naszym klientom gwarantujemy pełen dostęp do wyników i statystyk pozycjonowanych stron.
Przygotowanie pełnej analizy rynku przed przystąpieniem do działań pozycjonerskich
Przed przystąpieniem do pozycjonowania strony zawsze przeprowadzamy pełną analizę branży oraz grupy docelowej, do której trafiać ma witryna naszego klienta. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie dostosować działania pozycjonerskie do zmiennych grup docelowych, których potrzeby są często zupełnie od siebie odmienne.
Dostosowywanie pozycjonowania stron do zmieniającego się rynku oraz wymagań klienta
WEBsellent jest firmą, która nie trzyma się utartych schematów. Wiemy doskonale, że jeśli chodzi o pozycjonowanie, nauka nigdy się nie kończy. Nie spoczywamy więc na laurach i ciągle się uczymy. Pozycjonowanie stron to nieustanny wyścig. Żeby być w formie, trenujemy. W jaki sposób? Najczęściej uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach oraz czytając nowinki ze świata algorytmów Google.
Możliwość zmiany zakresu pozycjonowania strony w trakcie trwania umowy
W trakcie trwania umowy pozwalamy klientom na zmiany w zakresie proponowanych przez nas usług. Sami jesteśmy małą firmą i doskonale rozumiemy potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw. Wiemy, że czasem warto zmniejszyć zakres prac w niektórych miesiącach w roku na rzecz “gorących okresów” w branży. Chętnie dostosowujemy się do tych wahań, adekwatnie dostosowując budżet i ilość pracy. Jesteśmy elastyczni i zawsze trzymamy rękę na pulsie – wszystko po to, by nasze działania przynosiły prawdziwy i wymierny skutek.
Chętnie dzielimy się wiedzą na temat SEO z klientami
Pozycjonowanie stron jest zawiłym tematem, wokół którego narasta wiele mitów. Naszym partnerom biznesowym oferujemy także szkolenia i konsultacje z zakresu SEO o różnym stopniu zaawansowania. Szkolenia mają na celu zapoznać uczestników z narzędziami i dobrymi praktykami pozycjonerskimi. Nasze szkolenia pomagają klientom zrozumieć cały proces, a także przygotowują ich do samodzielnych działań w dziedzinie SEO.
Dopasowanie ceny usługi pozycjonowania stron do potrzeb klienta
Jak nikt wiemy, że na początku każdego biznesu ilość pieniędzy, które można przeznaczyć na pozycjonowanie, jest mniejsza. A im bardziej interes się kręci, tym większa ochota na działania marketingowe! Dlatego nasze usługi pozycjonowania stron internetowych oferujemy również małym i startującym firmom, dostosowując cenę i ilość prac do budżetu i potrzeb klienta. Pokazujemy, że SEO jest dla wszystkich, także tych małych.
Pozycjonowanie stron internetowych
Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron internetowych to długofalowy i złożony proces, który ma w założeniu doprowadzić do sytuacji, w której strona pojawia się jak najwyżej w wyszukiwarce po wpisaniu określonego słowa kluczowego. Uff, udało się w jednym zdaniu! Tak naprawdę SEO to wieloetapowa praca, która często wymaga zaangażowania kilkuosobowego zespołu. Trochę jak w Formule 1, gdzie znaczenie mają sekundy, a drużyny prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowych rozwiązań, mających na celu przyspieszenie bolidu o kilka sekund i wyprzedzenie konkurencji. W tej analogii kierowcą bolidu jest strona naszego klienta, a my jesteśmy drużyną specjalistów opracowujących rozwiązania (i wymieniających opony w 3 sekundy!) Wszystko po to, by wygrać wyścig z konkurencją.
63,000!
Tyle zapytań na sekundę pojawia się
codziennie w wyszukiwarce Google
Bardziej technicznie o pozycjonowaniu stron internetowych SEO
Jeżeli chodzi o bardziej techniczny wgląd w pozycjonowanie stron internetowych, możemy je podzielić na dwie podkategorie:
Działania on-site
To działania podejmowane przez nasz zespół bezpośrednio na stronie klienta. Nie każdą stronę internetową da się z marszu
pozycjonować. Trzeba trochę pogrzebać w kodzie strony, sprawdzić, czy teksty są dobrze przygotowane i czy waga strony jest
odpowiednia. Na to wszystko (i jeszcze więcej) zwracają uwagę roboty Google. Optymalizacja strony pod SEO jest kluczowym
elementem i czasem zachodzi potrzeba całkowitej przebudowy strony przed procesem pozycjonowania. Jeżeli jednak twoja
strona została stworzona u nas, to ten etap jest już za nami - budujemy strony zawsze gotowe pod SEO.
Z naszego doświadczenia wynika, że nie każda firma tworząca strony internetowe przykłada wagę do jej odpowiedniej
optymalizacji pod wymagania Google. Jeśli koszt wykonania strony jest podejrzanie niski, powinna ci się zapalić ostrzegawcza
lampka. W WEBsellent koszty tej optymalizacji zawsze zawarte są w cenie usługi. Dzięki temu my mamy poczucie dobrze
wykonanej pracy, a ty masz stronę gotową do pozycjonowania.
Działania off-site
Wszystkie działania, które podejmujemy na innych stronach internetowych, w celu pozyskania linku prowadzącego do witryny
naszego klienta. Tutaj liczy się zarówno ilość, jak i jakość. Strategia na pozyskiwanie wartościowych linków musi być bardzo
dobrze przemyślana. Działania, jakie podejmuje się w tym przypadku to między innymi wpisy na forach, komentarze na portalach
internetowych, wpisy sponsorowane, artykuły blogowe itp.
Działania off-site wymagają inwestycji. Koszty pozyskania linku na forum są praktycznie zerowe, natomiast w przypadku artykułu
na poczytnym portalu branżowym może być to kwota przekraczająca kilka tysięcy złotych. Oczywiście wszystkie nasze działania
są dostosowane do potrzeb i budżetu naszych klientów.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Pozycjonowanie sklepów internetowych różni się od pozycjonowania prostych stron typu wizytówka. Przede wszystkim, w przypadku pozycjonowania sklepu internetowego, mamy do czynienia z nieporównywalnie większą ilością podstron. Co za tym idzie zwiększa się również czas, który trzeba przeznaczyć na optymalizację. Jednak tak ogromna ilość podstron niesie za sobą wielką korzyść - a jest nią możliwość pozycjonowania słów kluczowych z długiego ogona.
Czym są frazy kluczowe z długiego ogona?
Najprościej rzecz ujmując, są to takie słowa kluczowe, które w porównaniu do wiodących słów kluczowych mają niewiele wyszukań miesięcznie. Istnienie takich fraz pozwala często wyprzedzić konkurencyjne sklepy. Jeżeli prowadzisz sklep i nie wiesz, jak konkurować z kimś kto od pięciu lat jest na pierwszych pozycjach, pozycjonowanie fraz z długiego ogona może przynieść rezultaty, których szukasz.
Skutecznie prowadzimy SEO dla sklepów internetowych
Nasze doświadczenie zawodowe pozwala nam efektywnie prowadzić pozycjonowanie sklepów internetowych. Jeżeli jesteś zainteresowany/a naszymi usługami zadzwoń lub napisz nam maila!
Jak przebiega proces pozycjonowania stron internetowych?
- Badanie słów kluczowych ustalonych na spotkaniu z klientem
- Audyt witryny, która ma być pozycjonowana
- Opracowanie strategii działań na stronie i poza nią
- Monitorowanie ruchu na witrynie i dostosowywanie działań
- Pełna analiza po pierwszych 3 lub 6 miesiącach pracy i wprowadzenie ewentualnych zmian w strategii