Nowa identyfikacja wizualna dla agencji social media Social Point
Dziewczyny z Social Point posiadały już logo, stało się więc ono punktem wyjścia do stworzenia identyfikacji.
Punkt + komunikacja = Social Point
Główny koncept wizualny opierał się na wariacjach związanych z nazwą „Social Point. Powtarzającym się motywem są trzy kółka z logo oraz symbol łączący funkcję placeholdera (punkt na mapie) oraz dymku dialogowego (nawiązanie do słowa „social” i komunikacji).
Kolorystyka – zgodna z trendami
Identyfikacja nie miała opierać się na stałej palecie kolorów – w założeniu szablony można swobodnie modyfikować, dobierając palety kolorów zgodnie z potrzebami, sezonem, trendami etc. Obecnie w identyfikacji dziewczyny korzystają z palety trendów Pantone na 2020 rok.
Elementy identyfikacji wizualnej:
- kolorystyka
- patterny
- fonty
- ikony
- szablony social media
- szablony prezentacji
- strona internetowa
- Ilustracje wektorowe