Strona www

Serowóz – dedykowana podstrona dla sklepu

Klient:
Seryonline
zobacz stronę

Opis projektu:

Pan Jacek prowadzący Internetowy sklep oferujący sery z segmentu premium skontaktował się z WEBsellent w celu stworzenia rozwiązania dla nowej formy sprzedaży, którą chciał wprowadzić w swoim sklepie Internetowym

Co zrobiliśmy?

  • Zaprojektowanie i dobudowanie podstrony do istniejącego sklepu
  • Stworzenie interaktywnego kalendarza dla serowozu

Rozwiązanie które zaproponowaliśmy Panu Jackowi to stworzenie dedykowanej podstrony opartej o technologię Nuxt.js do istniejącego sklepu zbudowanego na PrestaShop. Dzięki korzystaniu z designu szablonu sklepu po drobnych modernizacjach wprowadzonych przez naszą graficzkę Asie byliśmy w stanie zaproponować Panu Jackowi skuteczne i nowoczesne rozwiązanie w przystępnej cenie.

Dodatkowym elementem na którym zależało Panu Jackowi było stworzenie customowego rozwiązania nazwanego przez nas roboczo kalendarium. Jest to interaktywny kalendarz pozwalający użytkownikom strony na określenie gdzie w danym dniu znajduję się serowóz Pana Jacka.

Przy tworzeniu kalendarium bardzo ważna była dla nas intuicyjność oraz przejrzystość naszego rozwiązania. Zarówno ze strony odwiedzających użytkowników jak i samego właściciela sklepu. Dlatego zarządzanie kalendarium zostało stworzone w oparciu o bardzo przystępny i prosty w obsłudze CMS WordPress.